Kryteria oceniania


Kryteria oceniania pracy wszystkich grup.

       Kryterium

Wykonanie
Minimalne
0 pkt
Dobre
1 pkt
Pełne
2 pkt
Wzorcowe
3 pkt
Zawartość merytoryczna
Temat zrealizowany pobieżnie.
Wybrane informacje mało interesujące.
Liczne błędy merytoryczne.
Temat przygotowany prawidłowo.
Informacje związane z tematem.

Temat opracowany prawidłowo. Zawarte najważniejsze informacje.
Bez błędów merytorycznych.
Bezbłędna i wyczerpująca realizacja tematu, wzbogacona o ciekawostki i własne propozycje.
Zaangażowanie grupy i umiejętność współpracy
Brak zaangażowania w wykonanie zadania wszystkich członków grupy.
Niewłaściwy podział pracy.
Indywidualizm.
Liczne konflikty.
Słabe zaangażowanie członków grupy.
Odpowiedni podział zadań.
Większość pracy indywidualnej.
Bardzo dobre zaangażowanie w projekt wszystkich członków grupy.
Bardzo dobra organizacja pracy.
Współdziałanie.
Pełne zaangażowanie wszystkich członków grupy.
Świetna organizacja.
Wzajemna pomoc i doskonała współpraca.
Brak konfliktów.
Strona graficzna prezentacji -
wrażenie wizualne
Mało czytelny układ treści.
Źle dobrana kolorystyka.
Zbyt duża ilość slajdów.
Nieodpowiednio wybrane zdjęcia lub ich brak.
Prezentacja wykonana poprawnie.
Średnio atrakcyjna wizualnie.
Właściwie dobrana kolorystyka.
Dobrze wybrane zdjęcia, ale w zbyt małej ilości.
Prezentacja estetyczna, czytelna, atrakcyjna wizualnie.
Trafnie rozmieszczone informacje.
Bardzo dobrze zaprojektowana i wykonana, przejrzysta, atrakcyjna wizualnie.
Wzbogacona w dodatkowe efekty multimedialne.
Prezentacja
Prezentacja nieciekawa. Nieprzygotowanie i brak pewności siebie u prezentujących.
chaotyczność
Prezentacja średnio interesująca, ale uporządkowana.
Brak dobrego przygotowania przedstawiających.
Sposób prowadzenia prezentacji przyciągający uwagę słuchaczy.
Dobre przygotowanie uczniów.
Informacje przedstawione w odpowiedniej kolejności.
Prezentacja przedstawiona w bardzo ciekawy i płynny sposób.
Bezbłędna językowo.
Pewność siebie przedmówców
Poprawność językowa)
Liczne błędy stylistyczne, gramatyczne, interpunkcyjne i ortograficzne.
Zdarzają się błędy stylistyczne i interpunkcyjne, nieliczne błędy ortograficzne.
Poprawne: fleksja, składnia, słownictwo, frazeologia.
W większości poprawne ortografia i interpunkcja. Urozmaicona leksyka .
Poprawna, urozmaicona składnia.
Poprawne: fleksja, słownictwo, frazeologia, ortografia i interpunkcja.


Skala ocen
Ilość punktów
celujący
15
bardzo dobry
14 – 13
dobry
12- 11
dostateczny
10 – 9
dopuszczający
8– 6
niedostateczny
5 - 0