Kryteria oceniania pracy wszystkich grup.
Kryterium
Wykonanie
|
Minimalne
0 pkt
|
Dobre
1 pkt
|
Pełne
2 pkt
|
Wzorcowe
3 pkt
|
Zawartość merytoryczna
|
Temat zrealizowany pobieżnie.
Wybrane informacje mało interesujące.
Liczne błędy merytoryczne.
|
Temat przygotowany prawidłowo.
Informacje związane z tematem.
|
Temat opracowany prawidłowo. Zawarte
najważniejsze informacje.
Bez błędów merytorycznych.
|
Bezbłędna i wyczerpująca realizacja
tematu, wzbogacona o ciekawostki i własne propozycje.
|
Zaangażowanie grupy i umiejętność
współpracy
|
Brak zaangażowania w wykonanie zadania
wszystkich członków grupy.
Niewłaściwy podział pracy.
Indywidualizm.
Liczne konflikty.
|
Słabe zaangażowanie członków grupy.
Odpowiedni podział zadań.
Większość pracy indywidualnej.
|
Bardzo dobre zaangażowanie w projekt
wszystkich członków grupy.
Bardzo dobra organizacja pracy.
Współdziałanie.
|
Pełne zaangażowanie wszystkich
członków grupy.
Świetna organizacja.
Wzajemna pomoc i doskonała współpraca.
Brak konfliktów.
|
Strona graficzna prezentacji -
wrażenie wizualne
|
Mało czytelny układ treści.
Źle dobrana kolorystyka.
Zbyt duża ilość slajdów.
Nieodpowiednio wybrane zdjęcia lub ich
brak.
|
Prezentacja wykonana poprawnie.
Średnio atrakcyjna wizualnie.
Właściwie dobrana kolorystyka.
Dobrze wybrane zdjęcia, ale w zbyt
małej ilości.
|
Prezentacja estetyczna, czytelna,
atrakcyjna wizualnie.
Trafnie rozmieszczone informacje.
|
Bardzo dobrze zaprojektowana i
wykonana, przejrzysta, atrakcyjna wizualnie.
Wzbogacona w dodatkowe efekty
multimedialne.
|
Prezentacja
|
Prezentacja nieciekawa.
Nieprzygotowanie i brak pewności siebie u prezentujących.
chaotyczność
|
Prezentacja średnio interesująca, ale
uporządkowana.
Brak dobrego przygotowania
przedstawiających.
|
Sposób prowadzenia prezentacji
przyciągający uwagę słuchaczy.
Dobre przygotowanie uczniów.
Informacje przedstawione w
odpowiedniej kolejności.
|
Prezentacja przedstawiona w bardzo
ciekawy i płynny sposób.
Bezbłędna językowo.
Pewność siebie przedmówców
|
Poprawność językowa)
|
Liczne błędy stylistyczne,
gramatyczne, interpunkcyjne i ortograficzne.
|
Zdarzają się błędy stylistyczne i
interpunkcyjne, nieliczne błędy ortograficzne.
|
Poprawne: fleksja, składnia,
słownictwo, frazeologia.
W większości poprawne ortografia i
interpunkcja. Urozmaicona leksyka .
|
Poprawna, urozmaicona składnia.
Poprawne: fleksja, słownictwo,
frazeologia, ortografia i interpunkcja.
|
Skala ocen
|
Ilość punktów
|
celujący
|
15
|
bardzo dobry
|
14 – 13
|
dobry
|
12- 11
|
dostateczny
|
10 – 9
|
dopuszczający
|
8– 6
|
niedostateczny
|
5 - 0
|